Hello lovelies!
I've been enjoying the past few sunny days, the first in a long time. I'm a Winter person but even I missed the sun, I was so tired of the cold and the rain! On one of my days out I took some pictures of my outfit, and today they're finally edited and ready for lazy me to show you!
Olá queridas!
Tenho aproveitado estes dias solarengos, os primeiros há imenso tempo. Sou uma pessoa de Inverno mas até eu já tinha saudades do sol, estava farta do frio e da chuva! Num destes dias aproveitei para tirar algumas fotos ao meu conjunto, e hoje estão finalmente editadas e prontas para eu (preguiçosa como sempre) vos mostrar!
Body - New Yorker | Skirt - Bershka | Bag - H&M | Shoes - LovelyShoes | Sunglasses - Ebay


